2013. február 8., péntek

Horgolás


Bolyet horgolós blogja: http://bolyet-teddszebbe.blogspot.hu/

Na, tegnap este elkapott az újabb láz, ugyanis rájöttem, hogy nem kötelező nekem azokat a kis sapikat stb. kötni, hiszen valamikor nagyon szépen tudtam én horgolni is! :D Tegnap este előszedtem régi újságokat, kerestem a neten mintákat é s feltúrtam a régi fonalas dobozomat. Remek dolgokat találtam. Szóval megint lelkesedek egy "új" ötlet iránt. Írtam Verának, hogy mit szólna (nem tudom mikor) pár kellékhez babafotózáshoz. Ilyesmikre gondoltam.





És amivel végképp szerelembe estem- de persze ehhez bele kell rázódni a dologba- az a mintás sapik: a baglyos, a Szörny Rt.-s, nyuszis, kutyusos. Eszméletlenül cukik vannak. 



Ezek egyike sem saját ötlet, de egy egyszerű újszülött nagyságú, minden mintától, különleges horgolási technikától mentes kis sapkát 3-4000 Ft-ért lehet megvenni, amit kicsit túlzásnak érzek ahhoz képest, hogy én is össze tudom hozni őket. El sem tudom képzelni mennyibe kerülhetnek ezek. :( Minden esetre ez még messze van. Most kezdem egy-két egyszerűbb virágos pánttal meg szalaggal, aztán kialakul. :)

Update 02.12.: Na, hát tegnap felpörögtek az események. Csak nem bírtam magammal és gyorsan kipróbáltam, hogy emlékszem-e még hogyan is kell csinálni. Jelentem megy. :D Csak egy kis virágot csináltam, de egész jó lett, ahogy Sasa megállapította (mondtam neki, hogy még ki kéne keményíteni meg gombostűzni száradáshoz, az sokat számít) nem rossz az, virág formája van. :)

Na, de a felfedezés. Az Etsy-n megfizethető áron vannak szuper horgolás leírások. A virágos fejpánt, nyakkendő dolgokat simán meg lehet csinálni minta nélkül, de arra jutottunk, hogy rendelek néhány különböző formájú sapkát, kelléket és azokat remekül lehet majd variálni. Szuper! :D :D :D Nagyon belelkesültem. :D

Update 02.17.: Ma a Camponában jártunk és vettem "néhány" felszerelést és alapanyagot, ami ezekhez a vastagabb fonalakból készülő sapkákhoz, kiegészítőkhöz kell. Egy kisebb vagyont hagytam ott, viszont piszok szerencsém volt, mert az ottani kézimunka boltban 40-50%-os leárazás volt egy csomó fonalra, így igaz, hogy sokat költöttem, de több nagyon-nagyon szép, puha és jó minőségű fonalakat vettem olcsóbban, mintha sima fonalakat vettem volna ugyanilyen mennyiségben. Kb. 300 Ft-os átlagáron, ami szerintem piszok jó, az eredetileg 800-1200 Ft-os gombolyagárhoz képest. Kár, hogy a kötő- és horgolótűkre nem volt ilyen kedvezmény, de azok meg nem fogynak el, hosszútávú a beruházás. :) Most már csak neki kell esni és felhasználni őket. :)









Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése