2013. február 13., szerda

Horgolás tervek

Tudtam én, hogy ez lesz, teljesen belepörögtem a horgolás-kötés témába. :) Tegnap vettem néhány nagyon-nagyon jó és jól variálható sapka és pelenka mintaleítrást, ami alapján nagyon jó dolgokat lehet csinálni. Aztán találtam egy csomó jó dolgot, amit minta nélkül is el tudok készíteni. Most már elkezdem összeszedni, mert el fogom felejteni, megint annyi mindent tervezek.

Emmának
Eszternek
Verának fotózáshoz
Marci
Rozinak


Banda kölyköknek
  • baglyos sapka Lilinek ilyen vagy ilyen arccal, amirgumi bagoly Orsinak
  • kívánság szerinti állatos sapka Bálintnak (maci, oroszlán, majom, meglátjuk Tímea mit szeretne)
  • állatos vagy inverz iker sapka Fruzsinak és Levinek
Baglyos cuccok Orsinak és Lilinek




És még egy csomó minden, ami most nem jutott eszemb. Igyekszem őket megcsinálni. Emma sapkájához és fejpántjához beviszem a mintát a kórházba, a többit pedig meglátjuk, hogy mikor tud rá sor kerülni. Majd :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése